måndag 8 juli 2013

CASE av mitt egna kort ~ 1

Förra helgen (sista i juni) städade jag vårt förråd. Mycket grejer hinner man samla på sig. Så vi bestämde oss för att stå på en loppis helgen efter, alltså i lördags. Maken förslog att jag skulle ta med mig kort att sälja också. Men - jag hade inga klara.

Så jag bestämde mig för att gå igenom mina egna kort som jag publicerat i bloggen och göra en CASE (Copy And Steal Everything) av mig själv. Detta kort är en CASE av detta kort.

Allt material till detta kort har jag fyndat i gömmorna, alla papper är spillbitar. Härligt att få rensa bland allt detta och inte alltid skära i nya papper.

Välarbetad baksida.
Nu blev det inga kort sålda, men mycket positiv respons. Inte så illa de heller :-) 


Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Maja Design
DistressInk: Faded Jeans
Embossingpulver: Faded Jeans
Stämplar: Handgjord av, Reprint & Grattiskramar, Inkido
Die: Lacey Squares, Spellbinders
PearlMaker: Vit
Rosor: WOC
Övrigt: Punchinella

Inga kommentarer: