torsdag 18 juli 2013

~ Vecka 27 ~ 

En murrig layout blev det den här veckan. Dock var vädret allt annat än murrigt. Lördag och söndagen bjöd på årets värmerekord och glass i stora lass var nödvändigt!

En die jag använder alldeles för sällan har fått jobba, löven alltså. Den här gången använde jag min metallplatta när jag stansade ut dom, och fick med de fina detaljerna.

I mitten av halvpärlecirkeln sitter en rub-on jag haft i min ägo i åratal. Skönt att den äntligen kom till användning.

Hela vecka 27 var en inspirerande vecka eftersom jag scrapade en hel del då. 
Jag är glad att det blev ett veckofotocollage denna veckan då jag i min iver att rensa mobilen och datorns hårddisk från onödigt skräp lyckades radera alla bilder tagna med just mobilen från början av maj och fram till söndag vecka 27.... Som tur var hade jag gjort en säkerhetskopia av min dators hårddisk 30 juni så jag har "bara" tappat de 7 första dagarna av juli....


Material
CS: Svart
Mönstrade papper: Basic Grey
Stämpel: Making Memories magnetiska stämplar & okänd
DistressInk: Black Soot
Okänt: Band, halvpärlor, washitejp, band & rub-on
Canvastag: YouDo
Band: WOC
Die: Marianne Design, Chinese Rose 
Halvpärlor: Prima & Reprint
Blommor: WOC & Reprint
Stickers: Cosmo Cricket, Tiny Type
Rub-on: Heide Grace, Midnight Kisses
PearlMaker: Svart

Inga kommentarer: