tisdag 30 juli 2013

~ Vecka 28 ~ 

Vecka 28 bjöd på semesterkänsla - fast jag jobbade! Härligt :-) Det enda tråkiga var att jag blev förkyld, men det var rösten som svek mig och jobbade gjorde i alla fall. Skönt att slippa sjukdagar.

En av mina favoritstämplar från Gummiapan har fått jobba på den här layouten.

Vimplar nu igen :-) Klippta på fri hand, vilket gör dom lite sneda och vinda - men charmiga!

Salig blandning material och märken på blommorna.

Washitejp glömde jag inte den här gången.

Fjärilen är ett fynd från gömmorna.

En sedan tidigare aldrig använd die har fått jobba här.


Material
CS: Ljust gult
Mönstrade papper: October Afternoon (spillbitar)
Die:  Santas Workshop, QuicKutz
Thickers: Americans Craft, Daiquiri
Stickers: October Afternoon, MiniMarket, Ledger
Twine: October Afternoon
Blommor: blandade tillverkare
Brad: Americans Craft
Washitejp: YouDo
Canvastag: YouDo
Övrigt: Fjäril
Stämpel: Gummiapan
DistressInk: Worn Lipstick & Spun Sugar

Inga kommentarer: