måndag 17 februari 2014

~ Alla ❤ dag ~

I fredags var det som bekant alla hjärtans dag. Här hemma blev det ett lugnt firande då jag fortfarande har en axel med inflammationer i som gör att jag har svårt att äta ordentligt. Att då gå ut på restaurang och äta känns helt bortkastat. Eller vad sägs om att maken får skära upp alla mat åt mig ;-)
Kortet har jag gjort digitalt och skrivit ut på vit cardstock, inte alls samma sak som ett kort gjort med pappersmaterial. Men ibland har man inget val!På detta kort behövdes ingen handgjort-stämpel ;-)

Nu är vi ganska bra på att uppskatta varandra i vardagslivet men detta blir bara ytterligare en anledning att få skämma bort min livskamrat. 
Jag hade lyckats riktig bra med denna present, då maken inte hade en susning om vad som låg i paketet! Det är bästa betyget!! 
Och så här blev kortet efter utskrift. Helt ok i färgerna!
Makens present till mig var detta kit med träningskläder/skor. Det märks att vi försöker göra allt för att min axel ska bli bra! Som jag längtar till då jag får träna i dessa kläder första gången!!

Istället för att köpa snittblommor gick vi och köpte denna underbara orkidé tillsammans. Lite roligt att den är trädd på en rund stomme.

Detta mousserande vin är riktigt gott tycker vi. En favorit vi gärna har på kylning :-)

Material till kortet
Basic Grey, True Love 

Inga kommentarer: