måndag 10 februari 2014

~ Stävlö // Traci Reed Designs Template ~

För någon vecka sedan surfade jag runt efter inspiration och hamnade inne hos Traci Reed där jag anmälde mig till hennes nyhetsbrev. Det visade sig vara ett riktigt bra beslut då man i välkomstmailet fick en hel massa olika freebies, bland annat den template jag har jobbat med till denna layout.
Det enda jag har gjort är att jag har dragit mina papper till rätt plats och lagt ihop pappret med rätt element. Enkelt och kul!
Layouten då? Den innehåller ett foto taget på Stävlö som ligger norr om Kalmar och vid det besöket vi gjorde där i mitten av september 2013. En helt fantastisk dag vädermässigt som vi fortfarande minns här hemma än idag. Några av bilderna som jag tog den dagen är på gång att hängas upp i ramar i hallen. 


Material
Template: Traci Ree Designs
Papper: Sweet Shop Designs, Inside Out by Julie Bilingsley

Inga kommentarer: