onsdag 12 februari 2014

~ Resan till landet längesen och andra sagor ~


Igår publicerades ett inlägg hos Skrotboken på temat "Resan till landet längesen och andra sagor". Denna gången skulle vi inspireras av Elsa Beskow, samt ha med minst 1 hjärta på våra alster. Det är ju ändå Alla Hjärtans Dag på fredag! Ett riktigt roligt tema, både att skapa till men även att skriva inlägget till som jag gjorde.
Jag inspirerades av de ljuva färgerna i de teckningar jag hittade på nätet, och valde att scrapa min favoritbild på mina syskonbarn, tagen i oktober 2011. De har ju växt en hel del sedan dess, men jag älskar detta foto. Som inspiration har jag jobbat efter min egna skiss som finns här
Glöm nu inte att kila in till Skrotboken för att kolla in de andra inspiratörernas alster :-)

Material
Lady Papilion

Inga kommentarer: