torsdag 13 februari 2014

~ Vecka 52 ~

Näst sista veckolayouten från 2013 är nu klar. Denna tog mig flera dagar att göra, eftersom jag fick alldeles för ont bara av att skära till ett par papper :-(

Den ena nya stämpeln som ingick i setet från KaiserCraft. Jag fick först prova att stämpla på ett annat papper, eftersom jag var tvungen att stämpla med fel hand…. Men jag lyckades till slut som synes :-)

En biljett som satt fast på ett av paketen i julkalenderswapen jag var med i 2010.

Nya blommor som jag köpt från Panduro.

Detta papper har jag haft i min ägo i väldigt många år. Varför jag inte har använt det innan är en gåta för mig. Ljuvligt!


Material
Mönstrade papper: Making Memories & My Minds Eye
Stämplar: Making Memories magnetiska stämplar & KaiserCraft Clear Stamps, Turtle Dove
DistressInk: Vintage Photo
Blommor: Panduro
Brad: American Crafts
Washitejp: Tim Holtz
Die: Hörnstans, Panduro
Twine: TGI
Spets: ICA Maxi
Thickers: American Crafts, Playroom
Canvastag: YouDo
Kakservett: Joanna Sheen
Övrigt: ticket

Inga kommentarer: