tisdag 18 mars 2014

~ Project Life vecka 10 2014 ~

Äntligen har jag lyckats knåpa ihop vecka 10. Så himla skönt att jobba digitalt, att kunna peta lite då och då och sedan låta det vara till nästa gång. Ändra om ifall det jag gjort tidigare inte kändes rätt. Det tackar jag och min riktigt onda högra axel för.

Vecka 10 var den veckan då jag provjobbade 25%, vilket inte alls funkade. Den smärtan jag upplevde vill jag inte att någon ska behöva uppleva :-(
Veckans positiva var chokladmoussen baserad på avokado jag provade. Rekommenderas!

Maken fick med mig ut på en geocachingrunda i solskenet både på lördagen och söndagen, vilket var otroligt skönt. Att få njuta av solen, frisk luft och fantastiska miljöer är nog bästa medicinen för sinnet.


Material
Template: Lori Whitlock, 10-03
Journalingcard: Lori Whitlock; MissTiina; Blagovesta Gosheva & September Blue
Papper: Blagovesta Gosheva, Something About Love

Inga kommentarer: