torsdag 20 mars 2014

~ Project Life vecka 11 2014

Yeah - jag har lyckats knåpa ihop även vecka 11. Jag börjar äntligen lära mig vikten av att vila!! Även om jag fortfarande är en rastlös själ och egentligen inte vill det….. 
Vilket väder vi hade här i Kalmar v 11. Solsken i parti och minut, men även väldigt blåsigt.
Tulpaner blir nästan bara vackrare ju mer de slår ut, eller börjar tappa sina blad. Det blev många promenader i solskenet, och även några i blåsten. Fast så hårt som det blåste i lördags var det längesedan jag var med om.
Äntligen fick jag tummen ur och tog mig till frisören. Det blev både kortare och blondare. Expressen kom ut med en Så och Odla-bilaga i Ztory-appen. Nu har jag ingenstans att odla i någon större omfattning, men jag tror det i alla fall blir lite basilika i år.
Vår mjölkkanna gick i bitar efter ett fall ur köksskåpet. Men det viktigaste var att maken klarade sig utan skärsår. Hur stor tror ni inte att lyckan var när jag hittade en typ ny på Tradera för en billig penning ;-)


Material
Template: Lori Whitlock, 10-01
Papper: Sweet Shop Design
Journalingcard: Scrapyrus och Suzy Q Scraps

Inga kommentarer: