onsdag 12 mars 2014

~ Project Life vecka 9 2014 ~

 Så där, äntligen har jag orkat ta itu med vecka 9. Min ork räckte bara till att jobba på 25%, övrig tid tillbringades i sängen mestadels sovandes. Så jag är tillbaka på sjukskrivning på 100% igen :-(

Men, innan jag provjobbade hann jag med en promenad i ena parken, och njuta av våren. Det var så mycket knoppar precis överallt! Krokusen hemma på gården slog ut den här veckan! Smultronplantorna skjuter nya blad. Jisses!

Maken drog iväg på inflyttningsfest hos en vän, jag bistod med att tala om för honom hur han skulle sätta samman flasktagen :-) Själv landade jag efter att han gått i soffan med en skål popcorn…. Söndagens Vasalopp följdes från sängen halvsovandes.


Material
Template: Lori Whitlock, 10-04
Journalingcard: Lori Whitlock & Suzy Q Scraps
Papper: Lori Whitlock 

Inga kommentarer: