lördag 29 mars 2014

~ Project Life vecka 12 2014 ~

Så har jag äntligen orkat få ihop vecka 12. Detta blev återigen en långdragen process med lite fix över flera dagar. Men, bättre det än att inte få något gjort!
Veckan avslutades med min 36:e födelsedag. Det blev en mycket bra dag tillsammans med maken på Öland och lite geocaching. Kvällen avslutades med middag på Källaren Kronan. Gott som alltid!

Nyfixade naglar, goda chokladpraliner och försök att äta mer mat inspirerad från Paleo. Scones blev det på födelsedagen. Goda! Receptet har jag hittat i boken "Paleo - naturlig mat och livsstil".

Lördagskvällen bjöd på Paleo-inspirerad tapas. Det råder delade meningar här hemma kring detta ;-) Tårtan är så långt från detta man kan komma, så kan det gå när vi firar 3 st födelsedagar på samma gång.
Vecka 11 skrev jag om den krossade mjölkkannan, som jag lyckades hitta en "ny" på Tradera, som kom under v 12 - och som nästan är som ny!!! Wow!



Material
Template: Lori Whitlock, 10-02
Papper: Lori Whitlock
Journalingcard: Lori Whitlock & Miss Mint

Inga kommentarer: