tisdag 18 november 2014

~ Beställningskort ~


För en dryg vecka sedan kontaktade en fd kollega mig och beställde ett kort. Jag kände att jag inte ville göra ett kort utan skiss, så mitt val av skiss föll på denna.

Det var verkligen riktigt kul och få gå all-in på detta kort.

Trippelkollade stavningen av namnet för att verkligen vara på säkra sidan.

Alla blommor har fått lite GlitterStickles på sig för lite mer effekt.

Halvpärlor som jag älskar.

Den ljuvliga baksidan.










Material


CS: Vitt & dimgrönt


Mönstrade papper: Maja Design


Rosor, blad & band: WOC


Halvpärlor: Panduro


VersaColor: Pinecone


GlitterStickles: Crystal


Dies: Spellbinders, Nestabilities Standard Circles Large & Nestabilites Petite Scalloped Circles Small; Cherry Lynn, Alphabet Set FS116 Mini Font, size 1/4


Övrigt: tag


Stämpel: Reprint, Handgjort av


DistressInk: Walnut Stain


Notch & Die Cutting Tool, Basic Grey



Inga kommentarer: