lördag 29 november 2014

~ The Love Of My Life ~

Så har jag äntligen haft möjligheten att sätta mig och jobba med mitt månadskit från Studio Calico. Jag valde att jobba efter denna skissen.
Att jag fick möjligheten att fota layouten utomhus var också riktigt bra. Färgerna kommer fram på ett helt annat sätt!

Efter en städning av scraphörnan har jag plockat fram mina stenciler/masker och ska försöka använda dom mer.

Dekoration från paketet.

Chevronstämpel som är så snyggt!

Dessa underbara trädekorationer gömde sig i ett av de kuvert som följde med paketet.

De ljuvliga bokstäverna i gummiliknande material.

Jag har nog jobbat med alla pappers fram- och baksidor. 



Material
Studio Calico månadskit november
DistressInk: Black Soot
Stencil: The Crafters Workshop
Halvpärlor: Panduro

Inga kommentarer: