söndag 30 november 2014

~ December Daily 2014 ~

För drygt 1 månad sedan satt jag och funderade på om jag skulle göra mig ett December Daily-album i år. Och då inte digitalt, som förra året. 
Här är en översiktsbild av det material som jag har plockat ihop här hemma från gömmorna. Det kommer tillkomma material om jag känner mig själv rätt :-)

I år har jag rotat runt här hemma i gömmorna och hittat bra material. Bland annat ett paper pad i storlek 8" x 8" från October Afternoon som jag helt hade glömt bort att jag hade... Det var endast ett fåtal papper som jag hade skurit i.

Mina favoritkuvert från Maya Road som jag älskat sedan jag första gången fick dom i min ägo. Tanken är, i dagsläget, att jag ska lägga lite dold journaling i dessa.

Punchinellan ska få komma till användning igen. Den har legat i lådan med material som ska säljas under en lång tid.

Salig blandning av säkerhetsnålar, både klassiska som går att köpa överallt, och även Tim Holtz.

Härliga julstämplar. De längst till höger från Basic Grey har jag haft i min ägo väldigt länge. De längst till vänster införskaffades för ungefär 1 år sedan. Och de i mitten fick jag med en engelsk tidning som jag köpte tidigare i höstas.


Inga kommentarer: