torsdag 21 juli 2016

~ ELB julitävling ~

Nu i juli har En Liten Butik en lifttävling där man kan välja mellan två olika layouter att lifta. Jag har valt att lifta den övre av den två layouterna, och då främst till utseendet och temat. Fotot är taget på midsommardagen när vi hade runt 30 grader här och ett bad var nödvändigt.
Planlöst framplockande av knappar för att hyfsat matcha de mönstrade papperna på layouten.

Blommor i lager på lager.

En riktigt härlig layout som jag hade himla kul när jag gjorde.



Material
CS: Cream, grönt & rödrosa
Mönstrade papper: Cosmo Cricket
Brad: K&Company
Blommor: Okänt
Övrigt: Spets, pin, knappar och vellumpapper
Alfabetsstickers: PinkPaislee 

2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Fin lift av min layout med snygga lager på lager! Kul att du hade roligt under tillverkningen, det är ju det bästa! Tack för att du är med i En liten butiks julitävling och liftar mig. Kram Åsa

Anna Uhras sa...

Snyggt Malin!! Gillar !! En härlig lift av Åsas layout som du gjort till din egen!! Härligt!! Jätteroligt att du hänger med och leker med oss hos En liten butik! Kram Anna :)