tisdag 5 juli 2016

~ Veckans Skiss sommarutmaning 1 ~

Idag kan jag med glädje berätta att jag är en av de nya inspiratörerna hos Veckans Skiss. Jag är så otrolig glad för det! Här kan ni läsa min presentation.

Och idag släpper vi även den första sommarutmaningen hos Veckans skiss, här finns alla information kring den. Dels är det en skiss att tolka, men det finns även en twist.


Mitt foto är taget på midsommaraftonen i år, då vi bjöds på strålande solsken och 30 grader varmt.

Här har jag stämplat med färgen Faded Jeans och sedan hällt på embossingpulver i clear bara för att få lite effekt på stämpeln.

En riktig sommarlåt för mig.


Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Maja Design
Vellum Stickers: Studio Calico; Color Theory
DistressInk: Faded Jeans
Embossingpulver: Clear
Stämpel: Tim Holtz; Stampers Anonymous, Here & There
PerfectPearls: Blue Smoke

Inga kommentarer: