fredag 8 juli 2016

~ Swe Scrapbook skiss v 14 ~

Jag tror det var det snirkliga som fångade min uppmärksamhet i den här skissen.
För första gången har jag gjort egna distressrutor, som jag dessutom embossade lite på.
Så nöjd med att jag lyckades få ihop tre olika alfabet till den här titeln. Många av de jag har kvar här hemma börjar det bli ont om väldigt många bokstäver, och tyvärr oftast samma i alla.

Fjäril och maskros är sommar.

Att göra distressrutor var inte helt enkelt, men kul! Det lär bli fler, och ännu mer annat med bara distresserna framöver. De ska användas till mycket mer än bara kantfärg...



Material
CS: Vitt
DistressInk:Shabby Shutters; Bundled Sage; Antique Linen; Frayed Burlap & Tea Dye
Stencil: Prima
Halvpärlor & fjäril: Prima; Say it in Pearls
Tag: TGR
Stickers: Scenic Route & American Crafts
PerfectPearls: Forever Green

Inga kommentarer: