lördag 3 december 2016

~ Pysslotekets CC - layout efter skiss ~ 

Imorgon avslutas Pysslotekets Cyber Crop via Facebook, och här har jag tolkat layoutskissen.

För ett par veckor sedan fick jag hem min nya stencil från Tim Holtz som jag funderat på att köpa länge och väl nu. 

Fotot är taget vid solnedgången en dag i november.

Kantbitar var inte hel fel som dekoration.

Som synes i materiallistan nedan lekte jag loss med många olika DistressInk-färger. Det var riktigt kul och jag lät fotots färger styra.


Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Prima Marketing Inc & Crate Paper
DistressInk: Faded Jeans; Tumbled Glass; Weathered Wood; Tea Dye; Antique Linen; Spun Suger; Milled Lavender; Victorian Velvet; Dusty Concord; Worn Lipstick & Spiced Marmalade
Stencil: Tim Holtz; Bubble Layering Stencil
Halvpärlor: ScrapBerry´s
Rhinestones: ScrapBerry´s
VellumStickers: Studio Calico

Inga kommentarer: