tisdag 20 december 2016

~ Veckans Skiss julutmaning ~

Dagens skiss hos Veckans Skiss är teamets julutmaning till alla er läsare :-) Så kila in i bloggen och kolla skissen och de tre måstena...
Jag har jobbat med ett foto som jag tog en magisk morgon nu i december, soluppgångar i december kan vara helt fantastiska! 

Rivna pappersbitar, handritad söm och Enamel Dots.

Inte mindre än tre olika alfabet har jag jobbat med, alla från Cuttlebug.

Från gömmorna har jag rotat fram denna fantastiska blomma.

Att jobba med Distress Ink, Ink Blending Tool och stenciler har jag kommit att gilla mer och mer.



Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Maja Design
Distress Ink: Spun Sugar; Weathered Wood; Dusty Concord; Milled Lavender & Victorian Velvet
Stencil: Tim Holtz
Halvpärlor: Okänt
Blommor: Prima
Brad: Panduro
Alfabetdies: Cuttlebug; Reg Tag; Curls and Swirls & Fancy Pants

Inga kommentarer: