söndag 21 juni 2009

Blandat nytt

En härlig midsommarhelg börjar gå mot sitt slut. Min förkylning har inte riktigt gett med sig, vilket medförde att vi inte åkte på den tänkta festen i fredags. Men sak samma. Vi hade det supermysigt här hemma istället. Fick ett ryck och bakade en tigerkaka med grovhackad blockchoklad i *mums* som har varit vår efterrätt både fredag och lördag.

Scrapat har jag iaf gjort - massor! Layouten ovan gjorde jag när det var CC på Allt Om Scrap - men fick aldrig till titeln. Förrens i veckan när jag var hemma från jobbet. Då föll allt på plats. Är helt hopplös på det här med titlar...


Layouten ovan gjorde jag oxå i veckan, men fick till allt i ett svep. Vi var iväg på Bo Kaspers Orkester i mitten av mars. En superbra konsert! Efteråt stod alla bandmedlemmar och signerade - och snabbt var jag framme med båda biljetterna. Sen fick jag bara en bra idé och vips var layouten klar! Dessutom fick jag äntligen ändan ur vagnen och använde den underbara blingswirlen (?) som jag fick i födelsedagspresent.

I övrigt har jag lyssnat mycket på ljudbok, slappat, ätit mycket och gott (!) och njutit av att vara ledig med maken. Vad dagen bjuder på har jag ännu inte kollat upp :-)

Fortsatt trevlig helg och hoppas du har lika fint väder som jag har utanför fönstret!


Inga kommentarer: