torsdag 18 juni 2009

Boktips!

Kan bara inte låta bli och tipsa om några bra böcker jag lyssnat på den sista veckan. Har legat hemma med en tråkig förkylning och inte kunnat göra så mycket annat än lyssna på ljudbok. Och mitt val föll då på Camilla Läckberg och hennes helt grymma böcker!

Först ut är Isprinsessan, uppläst av Katarina Ewelöf - hon är helt fantastisk!

Därefter lyssnade jag på Predikanten, uppläst av Eva Röse. Bra, bra men inte lika bra som Katarina Ewelöf.


Igår lyssnade jag klart på Stenhuggaren - också den uppläst av Ewelöf. Helt grym den också!


Imorse laddade jag över Olycksfågeln på min MP3-spelare och förhoppningsvis hinner jag börja lyssna på den i eftermiddag. Om inte annat så är helgen räddad - scrapbooking och ljudbok är en superbra kombination tycker jag!
Har du något bra boktips?

1 kommentar:

Lilo sa...

Hoppas midsommarafton blev mysig! Jag gillar också de böcker du föreslog. Fast jag har läst dem och inte lyssnat på dem. Nu ska jag börja med Mari Jungstedts senaste!