söndag 14 juni 2009

Nytt!

Oj, vad resan till Stockholm blev rolig! Hade nog ganska låga förväntningar, men allt infriades med råge. Kursen jag var på var helt suverän! Motsvarade mina förhoppningar och mycket mer därtill! Och just den dagen visade sig Stockholm från sin bästa sida - pendeln gick i tid, vädret var bra och att träffa brorsan med familj var super ;-)


Bilden ovan visar en av sakerna jag köpte med mig från Panduro. Tog mig lite tid på tisdagen och hittade dessa underbara brads. Tyvärr ligger de fortfarande kvar ouppackade på skrivbordet. För nackdelen med såna här resor är att jag är såååå trött när jag kommer hem. Dessutom har jag blivit förkyld - vilket jag inte är förvånad över. En allt för typisk reaktion från min kropp när jag flugit. Hoppas jag får mer ork i midsommarhelgen för att kunna scrapa eller göra nåt kort.

Kortet nedan gjorde jag på Torsåsträffen och det fick makens äldsta systerdotter vid sin student, som vi tyvärr kunde vi inte närvara vid. Annorlunda - jag vet :-) Men typiskt mig! Stämpeln kommer från Landstoken.

De 2 korten nedanför kommer mina yngsta brorsbarn få på sin 6-årsdag om ett par veckor. De är tillsammans med presenterna redan överlämnade, men bara till föräldrarna. Tyckte det var smartare att ta med grejjerna upp förra helgen, och slippa skicka allt.

Även dessa kort gjorde jag på Torsåsträffen. Hade inte mkt tanke bakom utan bara körde på. Piprensarna köpte jag i Malmö i påskhelgen. Alla blommorna kommer även de från Landstoken.

Nu ska jag försöka få sova lite inatt. Natten som var blev en mardröm ur den synpunkten, förmodligen pga att jag sov så mkt igår på dagen. Men imorrn är det jobbet som gäller, då veckan som kommer är en av de mest hektiska och fullmatade på länge. Så en långledig helg efter allt det ligger bra till nu :-)

Tack för titten och ha en bra vecka!

Inga kommentarer: