torsdag 4 juni 2009

Livstecken!

Jodå, jag lever. Och har scrapat nån enstaka layout och gjort ett par kort. Men inget som får min inspiration att kicka igång. Inte heller lusten eller orken. Trist. Men, det är väl bara att vänta ut den här blocken tills den ger med sig. För att shoppa nya saker funkar inte, har redan provat :-(
Nedan finns det 3 olika layouter som jag gjort under senare delen av våren. Den första är på maken under vår tripp till Malmö i påskhelgen, och årets första glass :-)

Layouten nedan gjorde jag på Torsåsträffen, 24 maj. Satt tillsammans med Helena/Landstoken hela dagen och hade en grymt bra dag!

Här är en layout till min BOM. Bilden är tagen på Kreta oktober -06, Elafonisis. Vi hade tagit oss ett dopp och skulle lägga oss igen för att sola då maken såg att bikinin hade fått ett nytt mönster - salt! Och inte kunde han låta bli att föreviga detta ;-) Och jag gjorde en layout i helgen efter veckans skiss, men skickade aldrig in den.



I helgen blir det till att packa då jag flyger till Stockholm på söndag eftermiddag/kväll. Ska gå på utbildning/kurs på måndag och tisdagen ska jag ägna åt benchmarketing som det så finnt heter - eller studiebesök på ren svenska :-) Och så ska jag hinna umgås mkt med mina brorsbarn, brorsan & svägerskan. Härligt! Har inte träffat barnen ordentligt sen i augusti, så det finns lite att ta igen.
Tack för titten! Vore superkul och veta vilka det är som är här inne och tassar med jämna mellanrum ;-)

3 kommentarer:

Ulla sa...

Fina LO:er, du ska få se att det släpper sen när tiden är mogen...
Ha nu en riktig skön helg i Stockholm.

Anna sa...

Hej! Hur är det med dig? Det var längesen! Ska vi försöka hinna träffas en dag innan vi ska på träff nästa gång??

Lisbet sa...

Hej MALIN!

Har smitit från jobbet och jagar inspiration. Det är kul och känner mig peppad.