tisdag 10 juni 2008

Bidrag till AOS sommarbloggparty

Igår kväll fick jag lite energi att hoppa på i alla fall en utmaning på AOS sommarbloggparty. Jag antog Elsamajas utmaning att scrapa i lila! Nu blev hela layouten lila, vilket inte var tanken från början *ops* Jag hittade även en rolig grej på Svensk Scrapbooking - bingolayout.
Kan behöva lite ny inspiration och nya tankebanor ibland. Det är därför som jag gjort denna. Är ju inte världens bästa på att använda stämplar tex. Ska bli intressant och se om jag använder mig av denna!
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och ta hand om min bihåleinflammation. Surt sa räven! :-( Blir nog inget jobbat för mig den här veckan, utan bara ladda batterierna istället. Om mindre än 2 veckor går vi in i högsäsong på jobbet, och min semester börjar 28 juli först... 
Ta hand om er! Kramiz

Inga kommentarer: