fredag 13 juni 2008

Transportväska till CB

Jag har sedan jag köpte mig Cuttlebug funderat på hur jag ska kunna transportera den till och från träffar tex. Tycker den är lite väl tung att ha min väska där jag har det mesta annat. I alla fall. För 2-3 veckor sedan beställde jag hudvårdsprodukter från HongKong och de kom tidigare i veckan. Förpackade i en snygg kartong som synas. :-)

Men, det var inte grejjen. För i kartongen hittade jag en necessär. Tänkte inte på det när jag beställde att det skulle komma levererat i den. I alla fall så packade jag upp allt och satt och tittade på necessären en stund och började tro att min CB skulle få plats däri. Och ja, vad säger man :-) Ibland har man tur!

Så affären blev lyckad i dubbel bemärkelse! För mig blir det mycket lättare att få med mig min lilla groda i framtiden. Detta ska prövas redan imorgon då jag åker till Anna/Alsjoholm för att scrapa. Passar mig utmärkt då jag idag framkallat nya foton och fått hem nya papper :-)
Trevlig helg! Kramiz


Inga kommentarer: