måndag 16 juni 2008

Dymo

Idag efter jobbet gick jag och köpte mig en Dymo. När jag och Anna/Alsjoholm satt och scrapade i lördags insåg vi att vi måste märka våra saker med namn! I förvirringen hade vi till slut knappt någon koll på vad som tillhörde vem! Så efter lite rundfrågning på AOS forum så föll valet på denna:

(Bild lånad från Clas Ohlson)
Den heter Dymo Junior och finns på Clas Ohlson till det förträffliga priset 79 kr! Det gillade jag :-) Passade även på att köpa till svart remsa när jag ändå var där. Så nu ska här märkas grejjer :-)
Har fortfarande inte fotat det jag gjorde i lördags.... Kan delvis bero på att det tog mig 2 timmar att handla mat på CityGross :-/ Den ena timmen gick till att snacka strunt med en vän jag inte sett på över 1 år *ops* Men till slut kom jag hem och nu har vi mycket och god mat hemma inför stundande midsommarhelg! Me like :-)
Dags att avsluta dagen och krypa ner i sängen! Ha en bra vecka så skrivs vi! Kramiz


Inga kommentarer: