måndag 9 juni 2008

Lite nytt...

Här var det längesedan jag skrev! :-( Kan bero på en liten tripp till Stockholm och att jag är sjuk :-( Så jäkla surt att vara förkyld, ha ont i halsen och feber i den här värmen! Dock hindrade det inte mig från att åka till Stockholm i fredags, maken körde :-) Anledningen till att vi åkte var att det på lördagskvällen var Celine Dion i Globen :-) Inte fasiken stopper feber och förkylning mig från att åka då! Så vi var på plats. WOW! Är ett sånt fan, och har varit sen 15 års ålder. Ingen annan i bekantskapskretsen är det :-( Vi satt så till att det var meningslöst att försöka fota något. Men för mig räcker det med upplevelsen och minnena jag har med mig! Kan leva på detta hur länge som helst :-) 
Har inte blivit så mycket scraprelaterat på sistone. 2 kort är vad jag producerat. Detta kort är till 2 kompisar som gav oss superfina ljusstakar från Nybro Glasbruk i bröllopspresent.

Sen har jag även gjort ett kort till en kollega som har slutat. 

Kortet är överlämnat till mina kollegor på jobbet, då det är avtackning idag som jag tyvärr missar.
Dags för sängen igen!

Inga kommentarer: