söndag 22 juni 2008

Bidrag till Sommarbloggpartyt

Iha! Jag har äntligen orkat ta mig ur soffan! Det är där jag tillbringat större delen av den här midsommarhelgen :-/ Lite komavarning på mig...
Har som bilden ovan visar surfat en hel del på olika scrapsidor men också lyssnat på musik i iTunes :-)
Idag har jag i alla fall orkat scrapa och det en hel del! Har blivit ett par bidrag till Sommarbloggpartyt. Det första är efter Lilos skiss:


Bilden är tagen 8 maj när jag inte kunde sova och istället vid 6-tiden på morgonen gick på kamerasafari :-) Hade sett ett liknande foto på någon blogg och när jag såg mi egna skugga så... :-)
Denna layout är mitt bidrag till Susnys utmaning. Man skulle lifta en av hennes layouter. Fotona är tagna samma dag som det på den första layouten.
Har faktiskt gjort ytterligare 3 (!) layouter idag, men de kommer senare. En saknar fortfarande titel :-/
Hoppas ni haft en bra midsommarhelg! Kramiz

Inga kommentarer: