fredag 11 mars 2011

Layout från Oscarsscrapen

Äntligen har jag lyckats hitta tiden och ljuset för att fota den ena layouten jag gjorde på Oscarsscrapen för nån vecka sen. Det var en skisstävling som jag antog. Jag hade riktigt kul när jag gjorde detta, eftersom jag utmanade mig själv en hel del :-)
Bland annat så har jag stämplat precis under det mönstrade pappret med en favoritstämpel från Basic Grey. Sen jobbade jag en hel del med min svarta GlitterStickles, vilket är allt annat än lätt eftersom den inte vill som jag. Dessutom lyckades jag smeta ut en del stickles.... *suck*
Lite blandade närbilder, bland annat på den sticklesswirlen jag lyckades med :-) Alla mönstrade papper kommer från februaripaketet som jag lyckades spara till träffen och nu har slösat hejdlöst härligt med :-)
På layouten skulle man ha med text, något stämplat och glitterlim, dock fick man absolut inte ha med fjärilar, stjärnor eller färdigköpta blingswirlar. Kul utmaning - tur att det inte var tvärtom!
Tack för titten! 

3 kommentarer:

Pillan sa...

Jättefin LO i härliga färger!
Kram, Pillan

citronlime sa...

Tycker fortfarande att denna var den snyggaste ;)
Riktigt läckert med det stämplade!

Kramar

monica sa...

meeen....så läckert!!! gillar verkligen det stämplade runt - skitsnyggt rent ut sagt!!! Härligt att "slösa" med papper man gillar =)

kram!