torsdag 31 mars 2011

SweScrapook skiss vecka 12

I förra veckan hade Swescrapbook otroligt inspirerande skiss, som jag tog itu med ganska direkt. Valde material som redan låg på skrivbordet vilket gjorde skapande-processen kort!
Fotot är på mig, år vet jag tyvärr inte, men gissar mig till 1985-87. Har gjort en ny kopia av fotot då det gamla var något slitet. Har även en fundering på att köpa mig en negativ-scanner och låna alla gamla negativ från min föräldrar för att scanna de foton jag helst vill ha.... Ett långtidsprojekt som jag inte vet när jag ska dra igång - om jag ska... 
Jag har som synes valt att vrida på skissen och även ändra lite positioner på annat smått och gott.
Blomman längst ner till vänster flyttade in i förra veckan hos mig, köpte den via Svensk Scrapbookings forum av LillBlomman. I övrigt har jag grävt lite bland mina dekorationer för att försöka använda upp det. Undrar vilket år det sker :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Underbart foto... verkligen en glad tjej :) Gillar hur du stämplat!
Ha en bra dag! Kramizar

Pillan sa...

Jättesöt LO!
Kramiz