lördag 15 december 2012

Grattiskort till mamma

Hipp hipp hurra till min mamma som fyller 65 år idag!
När ni läser detta befinner jag mig tillsammans med familjen i Köpenhamn för att fira just mamma. Allt enligt hennes önskemål. Åh inte mig emot! Jag ska ju äntligen (!) få gå på Tivolis julmarknad, som jag velat i så många år.

Tankar kring kortet dök upp redan i september och papprena valdes ut ganska raskt. Det var en självklarhet att välja papper som absolut INTE är juliga av sig.

Lite roliga detaljer var även det självklart, så som rullad kant och sydda kanter runt om det mellersta pappret på framsidan.

Baksidan har samma grund som framsidan, men är betydligt enklare. De gråa fläckarna har jag alltså stänkt dit med flit om nu någon funderade kring det ;-)
Tack för titten och ha en toppenbra lördag!

Inga kommentarer: