onsdag 13 februari 2013

Kort till nyinflyttad kollega

För ett par veckor sedan var det inflyttningsmiddag hos en kollega. En otroligt mysig kväll med fantastiskt god middag blev det! Ett kort var på sin plats och jag försökte plocka upp lite av de färger hon gärna använder på sina kläder.
Jag har valt att tolka min egna skiss som finns här. 
Ligger lite efter med livet i största allmänhet efter min Malmöhelg. Dock full med fina minnen, underbara intryck och bilder från Tutankhamun-utställningen och ett mycket, mycket trevligt möte med fina Bi och Sara ❤ Hoppas på att hitta tiden och inspirationen att ta itu med min veckolayout från vecka 6 snart.
Material
CS: vit
Mönstrade papper: Crate Paper, On Trend
Alfabet: Cuttlebug, Fancy Pants
Die: Spellbinders Nestabilites: Lacey Squares
Glitter Stickles: Silver
Band & blommor: WOC
Nyckel, pins & halvpärlor: okänt
Kakservett: Joanna Sheen

1 kommentar:

Susanne sa...

Hej Vännen
Vilket färgglatt och helt underbart kort du skapat...Tittade förbi för att säga: Ha en underbart fin helg! Kramizar Susanne