fredag 22 februari 2013

~ Vecka 7 ~

Lite sent igen med veckolayouten, vilket beror på att jag däckade i feber, yrsel med illamående och huvudvärk sent i söndags kväll. Så jag har umgåtts väldigt mycket med min säng de sista dygnen. Idag är första dagen jag orkar vara uppe lite, och den tiden har jag nyttjat i omgångar till att fixa denna layout.

Ett chipboardhjärta som jag har målat med röd akrylfärg och sedan strött på lite glitter.

En gammal goding har jag grävt fram här. De följde med i ett månadspaketet för några år sedan, dock vet jag inte vilket.

Stickers.

Vimplar med datum.

Stämlar jag fick med en engelsk tidning.

3 olika rub-ons jag har med på layouten.
Material
CS: rött
Mönstrat papper: Making Memories
Canvastag: YouDo
Twine: TGF
Rub-ons: Heide Swapp
Stickers: Cosmo Cricket, Tiny Type
Stämplar: Making Memories, magnetiska stämplar & freebie-stämplar via engelsk tidning
Die: Poppystamps Simple Banner Die
Die-cut bakom fotot: MyMindsEye
Spets: IcaMaxi
Hjärtformad chipboard: okänt
Akrylfärg: MakingMemories 

Inga kommentarer: