söndag 6 oktober 2013

Beställningsjulkort 1


Även i år har jag fått en beställning på julkort från en väns mamma. 5 st som vanligt och i år har jag jobbat med samma papper på 4 av dom, men i lite olika tappningar.

Blått har mer och mer blivit en julfärg för mig. Tillsammans med guld blir det så snyggt!

Stämpeln är en favorit hos mig som jag inte verkar kunna tröttna på!

På baksidan finns lite av samma drag som på framsidan.


Material
CS: Vitt & craft
Mönstrade papper: Little Yellow Bicycle
Stämplar: Reprint, "Vi önskar er" & "Handgjort av"
Stämpeldyna: Ranger, Perfect Medium
Embossingpulver: Reprint, Gold Detail
VersaColor: Royal Blue & Gold
Die: Spellbinders, Nestabilites Petite Scalloped Circles Small & Shapeabilities Foliage 
Rub-ons: October Afternoon
Övrigt: Spets
Halvpärlor: Reprint
GlitterStickles: Crystal 

Inga kommentarer: