torsdag 24 oktober 2013

Beställningsjulkort 3

Tredje beställningsjulkortet är det som sticker ut genom att jag bytte papperstillverkare. Första kortet finns här och andra kortet finns här.

Bakgrundspappret är ett av mina absoluta favoritpapper, omköpt i flera omgångar.

Denna stämpel är egentligen riktigt snygg, men ändå har den inte blivit någon favorit hos mig. Men jag använder den i alla fall några gånger varje säsong. 

Det enda gemensamma mellan fram- och baksidan är väl de runda hörnen. Och att jag har jobbat med spillbitar.


Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Basic Grey
Stämplar: Reprint "Julcollage" & "Handgjort av"
Stämpeldyna: Ranger, Perfect Medium
Embossingpulver: Reprint, Palm Green
Stans: Panduro, hörnstans
VersaColor: Pinecone
Rosor: WOC
Die: Spellbinders, Shapeabilities Foliage & Nestabilities Standard Circles Large
Halvpärlor: Reprint
GlitterStickles: Crystal

Inga kommentarer: