onsdag 2 oktober 2013

Scraplift SWE Scrapbook

I lördags var jag riktigt scrapsugen. Så jag bänkade mig vid mitt skrivbord och hittade en otroligt inspirerande scraplift hos SWE Scrapbook, den här.
Fotot är taget i somras när jag hade lyckats plocka en liten skål full med smultron som är mogna trots sin vita färg. Passande nog heter sorten Snövit. Jag kan varmt rekommendera dessa då man slipper fåglarna och övrigt djurliv. Att grannarna har lyckats klura ut att de är mogna trots allt får jag leva med ;-) 

Jag gick som synes all in med rosa!

Lyckades även få användning för en stickers.

En favoritstämpel från ROX Stamps.

Ytterligare en stickers och fjärils-washitejp.

Material
CS: Rosa
Mönstrade papper: Crate Paper
Stickers: Crate Paper
Washitejp: Tim Holtz
Stämplar: Making Memories, ROX Stamps, Gummiapan & okänd
DistressInk: Frayed Burlap
Tag: Crate Paper
Okänt: Pins och gem
Kakservett: Joanna Sheen
Thickers: American Crafts

Inga kommentarer: