onsdag 9 oktober 2013

~ Vecka 39 ~

Usch så svårt det börjar bli att foto om man inte hinner på lunchen! Förvisso har jag mitt lilla fototält, men igår orkade jag bara inte sätta upp det tyvärr.
Jaja, vecka 39 var den första riktiga höstveckan och så vackert det blev i naturen direkt!

Pappblommor som är så snyggt! Här tillsammans med brads och kakservetter.

En snygg halvpärleswirl som jag haft alldeles för länge i mina gömmor.

En ny stämpel som kommit i min ägo genom en gåva från min frisör! Hon hade tänkt skänka allt till kyrkan men kom ihåg mig :-)


Material
CS: Mörkblått
Mönstrade papper: Crate Paper
Stämplar: MakingMemories, magnetiska stämplar, & Panduro, swirl
DistressInk: Faded Jeans
Canvastag: YouDo
Halvpärlor: Prima
Okänt: Band
Blommor: Reprint & Prima
Brads: American Crafts
Stickers: October Afternoon, Mini Market Stickers
Twine: WOC
Kakservett: Joanna Sheen
Washitjep: Tim Holtz
Stans: Liten hörnstans från Panduro 

Inga kommentarer: