tisdag 19 april 2011

Färgglatt

 Stellas.se har nu i april en utmaning på sin blogg att skapa något färgglatt! Då passade ju mitt aprilkit perfekt med de färgglada EchoPark-papprena.
Tulpaner har jag köpt om inte varje vecka under våren, så inte långt ifrån. Har många gånger lyckats pricka in när en kille kommer till Stortorget i Kalmar, eftersom de kostar 20 kr/bukett och är väldigt hållbara. Just den här gången lyxade jag till det med dubbla buketter :-) 
Fjärilen har jag färglagt med grön akrylfärg och sedan ett rejält lager med grön Perfeckt Pearl, wellpappbokstäverna har även de fått Perfect Pearl på sig. Blommorna är gjorda med min nya blomdie från Marianne Design. Hade glömt min embossingmatta hemma i helgen, men snart ska jag prova det också för att se effekten :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: