fredag 15 april 2011

Skisstävling + vinst

På senaste träffen som Calmare Scrap & Hobby fixade var det en skisstävling som jag tog mig an. Kände när jag var klar med layouten att jag var grymt nöjd med den! Åh ännu roligare var det att jag i slutet av dagen vann första pris! Tjoho vad jag blev glad :-) Tack till alla som röstade på mig!

Pink Paislee Artisan Elements har jag färglagt med två olika Perfect Pearl färger som jag blandade ihop och tillsatte ett par droppar vatten. Det blev precis så som jag ville ha det! Använde samma färgsammansättning och målade den utstansade ovalen.
Blommorna har jag stansat ut med min nya blomdies från Marianne Design. Underbara och mycket användbara!
Vinsten bestod av ett presentkort på 150 kr hos just Calmare Scrap & Hobby vilket jag utnyttjade på en gång :-) Det blev lite smått och gott!
Tack för titten! 

1 kommentar:

Pillan sa...

Grymt snygg LO, och det var ju ganska självklart att man la sin röst på den!! :-)
Ha en skön helg!
Kramiz, Pillan