torsdag 21 april 2011

Scraplift layout Mollys CC

Igår började Mollys CC och jag tog mig an att lifta en av Lilos layouter. Bilderna är från vår resa till Aruba för lite drygt 3 år sen nu - vart har tiden tagit vägen?!?! Mitt mål för 2011 är ju att göra helt klart det albumet, och jag har verkligen kommit igång och är på god väg nu!
Från Lilos layout har jag plockat den runda formen, 2 foton samt till viss del placeringen av en del av dekorationerna.
Färgvalet kan ju som maken uttryckte tyckas lite djärvt, men den gröna färgen finns faktiskt med på båda fotona, om än i liten skala :-) De mönstrade papprena är från aprilkitet och den svarta wellpappen i botten köpte jag i höstas?!? Blommorna har jag grävt fram i gömmorna, samma sak med bradsen och pinsen.
Nu ska jag ta itu med nästa utmaning hos Mollys :-)

5 kommentarer:

Susanne sa...

Härlig LO...Önskar dig en riktigt mysig påskhelg! Påskkramizar

Pillan sa...

Din LO är såå härlig!! Hoppas du får en riktigt skön påsk!! Kramiz, Pillan

Carola sa...

Väldigt läckert med så mycket grönt :P

La Vikinga sa...

Vilken fin LO!

Lite avis på dig som fått se Aruba - ett av mina drömmar att få åka dit....

Charlotta / La Vikinga

Lilo sa...

Jättefint!!! Gillar dina fina detaljer med glittrade blommor mm.