söndag 24 april 2011

Skisstolkning Scrappiz CC

Det pågår en CC hos Scrappiz fram till 25/4. Här har jag valt att tolka MiMas utmaning, vilket var en skiss med 3 st måsten. Man var tvungen att ha med något i metall, något i plast samt något i tyg. Brads/häftklamrar, knappar/washitejp och blommor/spets/band blev mina val utifrån dessa kriterier.

Titeln har fått lite PerfectPearl på sig, men eftersom det fanns alldeles för mycket färdigblandat när jag var klar så har jag stänkt det lite här och där på layouten för att liva upp den. Alla pappersblommor har fått turkos GlitterStickles på sig, och hela layouten har fått en ram av pastellblå PearlMaker.
På tagen har jag skrivit lite om mina känslor från den akutella dagen, vår bröllopsdag alltså :-) Fotot är taget när vi var ute på en Sunset Trip efter vigseln, superhärligt!
Tack för titten!  

3 kommentarer:

Susanne sa...

WOW...denna LO faller mig jättemycket i smaken... så snyggt du fått till det med alla dekorationerna! Du är ju så bra på att tolka och hitta rätt... Färgkombinationen gillar jag också!
Ha en mysig dag i solen! Kramizar

Pillan sa...

LOn är kanonfin!! Du är så duktig... :-)
Kram, Pillan

citronlime sa...

Jag tokgillar denna!!! och jag tokgillar dina blomdies ;)
(har beställt egna nu, hihi)

Kram