fredag 22 april 2011

Vackert

En layout som jag påbörjade på träffen för ett tag sen, men så var det dags att bege sig hemåt och jag slutförde den hemma istället. Här har jag fått användning för min nya lövdies som jag fick dagen före träffen.
Har stämplat med min bröllopsstämpel från Inkido längs hela vänstra sidan, allt papper är från 2 olika månadskit, mars 2011 samt september 2010, och övrigt har jag letat fram i mina gömmor.

Den snygga prisman är från Tim Holtz och blev min som vinst när jag var på Oscarsscrapen. Har använt både halvpärlor och PearlMaker samt GlitterStickles för att förgylla layouten.
Layouten är gjord efter aprils månadsutmaning hos Arkivet, som var att tolka denna skiss:
Jag har vridit och vänt en hel del på skissen som synes :-)
Nu ska jag ut på en kort promenad tillsammans med maken, för första gången på 1 vecka :-/ Imorgon bloggar jag ett klassiskt påskting :-)


Tack för titten!

2 kommentarer:

Carola sa...

Underbar layout. Man kan inte sluta titta på den ju :P.
Helt klart liftvarning på denna ;D

Kramiz

Pillan sa...

Vilken underbar LO och så härliga färger!! Kul detaljer på... :-) Löven var ju jättefina!
Kram, Pillan