lördag 24 december 2011

En riktigt god jul // ~ 95 av 100 ~

Idag hos Skrotboken önskar vi alla en God Jul och jag gör det med mitt Diagonal Double Pocket Card. Alla mönstrade papper kommer från Pion Design, som jag ju vann hos Lillblomman i höstas.
Bård, band och de vinröda blommorna låg även de med i mitt vinstpaket. 
Tomten, som kommer från Maja Design, har jag färglagt med mina Polychromopennor. Bården har jag dämpat lite genom att dra med mitt Ink Blending Tool och färgen Vintage Photo på, det är den distressen jag har jobbat med på alla kanter.
En enkel, men ack så snygg baksida :-)
Tvisten med dagens tema hos Skrotboken var att på något sätt få med en förpackning på sitt alster. Jag valde att klä in 2 st blomförpackningar från Prima och använda som tags. Ett roligt sätt att återanvända :-)
Från mig och alla mina goa inspiratörskollegor på Skrotboken så önskar jag er en God Jul!
Själv befinner jag mig på hemmaplan tillsammans med maken och hoppas på att få en riktigt mysig jul! 

Inga kommentarer: