torsdag 22 december 2011

Min julklapp till pappa // ~ 94 av 100 ~


Min pappa fyllde 65 år tidigare i höstas, och vi överraskade honom då med en liten familjemiddag med några inbjudna nära vänner. Jag agerade fotograf kvällen till ära och tog en hel massa foton. Redan där och då hade jag bestämt mig för att göra ett minialbum som minne. Detta är också vad pappa kommer få i julklapp av mig och maken! Storleken på albumet är 6" x 6", dvs ca 15x15 cm. Jag har som stomme valt 3 olika blåa cardstock och de mönstrade papprena kommer från Maja Design och serien Skärgårdsliv. Albumet påbörjade jag på Pysselgalens träff i mitten av november, men slutfördes hemma.
Frågan är nu bara om han verkligen kommer få det på julafton, eftersom jag har legat sjuk hela veckan och fortfarande inte är så pass bra att jag kan tillbringa 5 timmar i en bil imorgon.... Det återstår att se!
Tack för titten! 

Inga kommentarer: