fredag 16 december 2011

Julpåse // ~ 88 av 100 ~

I slutet av oktober var jag och handlade på The Body Shop och fick mina grejjer i en pappåse. Redan när jag gick från butiken spånade jag på idéer för påsens framtida utseende.

Påsen är klädd med Pion Designs papper "I väntan på Tomten II" som jag ju vann hos Lillblomman tidigt i höstas.

En massa närbilder på blad, rosor, rosetter, pins och den guldskimrande påsen som jag har sprayat med guldfärgad PerfectPearl i mängder.
Vi kommer fylla påsen med blandade gosaker och ta med som present/tack till min bror med familj nu vid jul eftersom vi får bo hos dom. 
Tack för titten!

3 kommentarer:

Pillan sa...

Läcker presentpåse!! Ja visst blir man extra glad när man får sina varor i en liten papperspåse... de är ju så användbara för oss!! :-)
Kram kram

citronlime sa...

Men gud vad snygg!!!
Kramar

Sara sa...

Omg, sååå snygg, vilken lycka att få en sån! Du har verkligen lyckats med julkänslan!
Ha en fin helg, kram