måndag 5 december 2011

Med och utan motiv // ~ 78/79 av 100 ~

Igår hos Skrotboken skapade vi 2 st julkort utifrån samma skiss, ett kort med stämplat motiv på och kort utan stämplat motiv. Kul och se hur olika korten blir fast det är samma skiss i grunden!
På mitt kort med motiv har jag använt en stämpel som jag lånat från Susanne, vart den kommer från har jag ingen aning om... Som vanligt har jag använt mina Polychromo-pennor. Mönstrade papper från October Afternoon.
På mitt andra kort har jag använt mig av en chipboardsnöstjärna som jag lagt Gesso och GlitterStickles på, och slutligen satt en Rhinestone i mitten av. Papprena kommer från Basic Grey.
Kila nu in till Skrotboken för att se de andra inspiratörernas kreativa kort utifrån samma tema!

1 kommentar:

Louise sa...

Så fina. Stämplen du fick låna från Susanne tror jag kommer i från Skogstokiga, men är osäker.
Den är väldigt vacker i alla fall och på ditt kort så gjorde den sig jätte bra.
Ha det gott
Kram Louise