lördag 3 december 2011

Träff & shopping :-)

Idag var det återigen dags för scrapträff, och idag kom jag iväg :-) Ingen migrän som hindrade mig! Som vanligt omgav jag mig av ett kreativt kaos......
Tack för sällskapet till Louise och Ina som jag delade bord med, och Susanne och alla andra som förgyllde dagen :-) Mycket skratt och snack blir det!

Anna på Calmare Scrap & Hobby anordnade träffen och hade butiken med sig. Först handlade vi med 35% rabatt och då blev det en hel del som synes... 
Sen sänkte hon priset med 50% och då var jag ju "tvungen" att handla lite till.....
Och som om det inte var nog så började Sandra på Pysselgalen sin utförsäljning med 35% idag, och jag var förbi där en sväng och handlade lite grejjer:
Så nu får jag nog ta och hålla i plånboken - eller inte! I nästa vecka ska jag göra ett stort köp på många tusenlappar.... 
Trevlig lördagkväll!

3 kommentarer:

Louise sa...

Tack själv för en helt underbar dag. Jätte roligt att få se när du skapade alla jul kort. Dessutom så hade vi så trevlig vid vårt bord. Helt perfekt. Kunde inte haft bättre sällskap.
Ha det gott så hörs och syns vi snart igen.
Många Kramar Louise

Susanne sa...

Hej Vännen!
Tack för ett trevligt scrapsällskap, det var så mysigt!!!
Ha en fortsatt fin 2:a advent!!!
Kramizar Susanne

citronlime sa...

Åh vad jag hade velat vara där...!!! Finfina inköp du gjorde! :)

Kramar