fredag 18 januari 2013

Pappersbitens januariutmaning

I lördags var det dags för vårens första scrapträff här i Kalmar. Tack alla fina ♥ Inför lördagen hade jag kollat runt och hittta lite utmaningar hos olika butiker. Så på fredagskvällen/lördagsmorgonen plockade jag ihop färdiga kit som jag tog med mig på träffen.

Spetsen på kanten är en stämpel som jag har embossat, diesen tillhör scrapgruppen och filmremsan är gammal skåpmat som jag äntligen kommit mig för att använda.

Även denna dies tillhör scrapgruppen.

Här har jag letat fram gamla, fina blommor som jag tror att jag fick i födelsedagspresent av maken för några år sen.

Fotot på mig och maken är tagen i höstas när vi var på Ledin-weekend. Passande med en Ledin-titel då :-)

Frosseri i en massa härliga papper! Dessa fick jag i ett månadspaket 2011.
Material
Mönstrat papper: MyMindsEye, Lost and Found; Jenni Bowlin
CS: Kraft
Dies: Cuttlebug, Curls & Swirls; Memory Box, Corner Bow & Spellbinder, Aster Flower Topper
Stämpel: YouDo
Embossingpulver: Inkido, Choklad
GlitterStickles: Cinnamon & Golden Rod
PerfectPearl: Cappucino
Blommor: Petaloo
Twine: WOC
Brad: okänd
Övriga dekos: wellpapp, filmstripe

Inga kommentarer: