tisdag 22 januari 2013

~ Vecka 3 ~

Vecka 3 bjöd på en resa till Stockholm för att besöka branschmässan Formex. Alltid lika kul :-) Jag hade turen att kunna låna föräldrarnas lägenhet och stannade även kvar 1 dag extra för att hinna träffa brorsan med familj.

Härliga små blommor som legat oanvända alldeles för länge.

Lager-på-lager är en vinnande kombination tycker jag!

Rub-ons är något jag gillar, men är alldeles för dålig på att använda.

Pappret närmast under fotot har jag stämplat med en söt lövstämpel.
Som synes var det riktigt kallt när jag var uppe, -20 grader på lördagsmorgonen. Då är det skönt med varma ytterkläder :-)
Material
CS: blått med struktur
Mönstrat papper: Basic Grey, Marjoline
Canvastag: YouDo
Brad: American Crafts
Washitejp: YouDo
Knappar: American Crafts
Stämplar: MakingMemories, Magnetiska stämplar & Basic Grey, Clear Stamps, Swiss Florals
Die: QuicKutz, Jolly
GlitterStickles: Lime Green
Thickers: American Crafts
Okänd: Blommor, spets, halvpärlor & tag 

Inga kommentarer: