tisdag 8 januari 2013

~ Vecka 1 ~

Så har jag äntligen (!) fått göra min första veckolayout. Japp, jag hade längtat :-)

Till den här veckan hade jag plockat ihop material från ett månadskit som hade 2 år på nacken, nämligen detta.
Skissen jag har använt mig av till denna layout finns i detta inlägg. 

Vidare har jag verkligen jobbat på att använda material som jag har haft i min ägo en längre tid. Ett sådant exempel är den supersnygga washitejpen, och den snygga stämpeln. Fotot är inte suddigt, det är stämpeln som jag har stämplat 2 ggr på sig själv :-)

Ytterligare material som är sedan länge är dessa blommor. Den bruna kommer från Bazzill och den vita från Prima. Ljuvliga båda två!

Vellumpapper, halvpärlor och flera lager av mönstrat papper - härligt :-)
Material
CS: vit/beige
Mönstrade papper: Fancy Pants, Hot Chocolate
Canvastag: YouDo
Blommor: Prima & Bazzill
Brad: American Crafts
Washitejp: okänt märke
Stämpel: Basic Grey, Ornamental Flowers & Making Memories magnetstämplar
Alfabet: LilyBeeDesign, ABC Stickers
Halvpärlor: Inkido
Stämpelfärg: DisterssInk, Vintage Photo
GlitterStickles: Cinnamon & Waterfall
Kantstans: Martha Stewart, String Lace
Die: Nellie Snellen, Multi Frame Die - Boarder 3
Övrigt: band, chipboard

Inga kommentarer: